Nadbobrem.com - Trasa 8 Bytnica Gryżyński Park Krajobrazowy

5:51 h

Czas jazdy

4:03 h

Wrzucamy rowery na dach samochodu i jedziemy do Bytnicy. Zostawiamy auto w po Kościołem i ruszamy drogą asfaltową do Gryżyny. W miejscowości skręcamy w prawo zgodnie ze znakami kierującymi do jakiegoś ośrodka wypoczynkowego. Staramy się cały czas jechać czarnym szlakiem pomiędzy jeziorami do miejscowości Grabin. W tej miejscowości coś nam nie wyszło, tz chcąc nie chcąc wyjechaliśmy zupełnie nie w tą stronę. Było to podłe i po kilku mniej więcej godzinie znaleźliśmy się w Podłej Górze. Z Podłej jedziemy prawie twardą drogą do Sycowic i dalej drogą nr 276 do Szklarki Radnickiej. Tu chcieliśmy wrócić do Grabina między jeziorami, najlepiej czarnym szlakiem przy Jeziorze Jelito, jednak po raz kolejny droga nas pokonała. Próbujemy zjechać z asfaltu za Szklarką, nawet udało nam się spłoszyć jelenia w lesie, jednak dobrej drogi nie znaleźliśmy. Jedziemy dziurawym asfaltem do Grabina. Tu przy metalowym baniaku skręcamy w prawo. Jedziemy cały czas prosto. Zatrzymujemy się na chwilę nad Jeziorem Bytnickim i jesteśmy przy aucie. Szkoda, że są tak słebe oznaczenia, przydałaby się tu porządnie opisane ścieżki rowerowe.

Na plus:
- asfaltowo-terenowa 50/50
- piękne widoki
- dużo zwierzyny w lesie
- to nawet nie pętla tylko ósemka
Na minus:
- bardzo słabe oznaczenia
- nie przejechaliśmy najładniejszego odcinak Grabin - Szklarka Radnicka

LICZNIK ODWIEDZIN:
Start |  Trasy rowerowe |  Wędrówki |  O regionie |  Kontakt |
Copyright (c) nadbobrem.com 2013. All Rights reserved. Powered by Ovetec CMS | admin | Mapa strony